Kızlar bir oğlum var ben 2.hamileyim oğlumda durumunuz kötüydü pandemi girdi eşim dükkanını kapattı herşeyi var Allah’a şükür ama borç düşün onu düşün herseyini heves ile yapamadım 2,5ay sonra kızımı dünyaya getiricem Allah nasip ederse ilerki zamanlarda çocuk düşünmüyoruz Allah olmayanlara versin o yüzden anı için tatlı miniş miniş bir hastane çıkışı istiyorum fotoğraf çekinmek için bende onunla uyumlu olmak istiyorum sizler nasıl yaptınız nerden aldınız veya nerden temin ettiniz 😊