Alparslanemine masallahi vat benim bebegimde oyle 3660 dogdu canim benim bebegimde kiloliydu mama veriyordum obez.olurrrrr diyenleri takma hic cunkuu benim bebegim inanilmZ istahliydi.doktorumlada irtibattaydik doktorum diyorduki kilolu deme aglicaksin yakinda mama versen kilo almayacak diyordu gercekteb oyle oldu bebegim hareketlendi her ay bir.kilo alan bebek gitti o isttahli bebek gitti yani her mama.yiyen bebek ober olsaydi demek obezlein hepsi mama ile beslenenlee ne diyim yani simdi tovbe yarabbi kucuklugunde anne sutu alip obez olan kimse yok yani su hayatta bunlae yuzdeler olabilme ihtimalleri takma kafana