Kızım 19 günlük sürekli burnu tıkanıor hırıltısı oluyor her gün iki kez serum fizyolojik-aspiratör ile temizliğini sağlıyorum merak ettiğim şu acaba ben farkında olmadan bebeğim üşüyor mu😢 kendime kızmaya basladım aslında cokta dikkat ediyorum ama mevsim geçişleri ne giydirsem derdi zor oluyor😕 her yenidoğanda bu burun sıkıntısı olur mu yoksa bebeğimi üşütüyor muyum?