EslemKuzey candanaktas ben kullandım ama bir faydasını göremedim şimdi nurse harveys kullanıyorum daha memnun kaldım ama hala sancılarımız var ama herkes sab simplex diyor daha etkiliymiş ona geçeceğim sanırım
Neslihanbew candanaktas bunu kullanmadım sap simplex kullanıyorum düzenli kullanınca fayda etti sanki henüz 10 gündür kullanıyorum tamamen bitmedi ama bir tık azaldı sancılarımız gerçi bebeğim de çok küçük daha :)
Nisahaniminannesi candanaktas ben mestil dışında hepsini bio gaia sap simpleks nurse zinco hepsini aldım en iyisi sap simpleks ve zincoyu beraber kullanmak oldu mestili bilmiyorum ama doğal değil dediler almadım ondan
candanaktas EslemKuzey ben biogaia sab simplex kullandım ama bi etki görmedim:( sanırım bebeklerle alakalı biraZ iyi gelip gelmemesi
EslemKuzey candanaktas aynen kesinlikle öyle bebeğe göre değişiyor bana da aile hekimiz en uygun fiyatlıdan deneyerek git demişti umarım size faydası olur
candanaktas Neslihanbew inanın 15günlükten beri kullanıyorum. Ama hiç faydasını görmedim ve günde 3*15damla olarak veriyorm
Neslihanbew candanaktas eczacı tanıdığımız her damla her bebeğe iyi gelmiyor biraz deneyerek tecrübe edeceksiniz dedi mesela Biogin iyi gelmedi aguline kusturdu bizi
candanaktas Nisahaniminannesi bende bıogaıa ve sab simplexi aynı anda kullandm ama fayda göremedmya :( kolik bebeğim valla cok zor
candanaktas Elifsareeee çift damla kullanmal gerekmiş sanırım bide öle deneyin sizde faydası olur inşallah yavrularımıza