2 hafta önce 2 aylık aşı yapıldı 2 baxaktan bir koldan birde özel parali bir aşı onu ağızdan verdiler. Kolundan yaptıkları aşı için ağrı sızı olur aşı yeri şişer kabuk bağlar vs dediler ama benim oğlumda hiç biri olmadi internette de görüyorum bütün bebeklerde kırmızı aşı izi var ama oğlumun kolunda hiç bir iz oluşmadı aşı vurulmamis gibi normal mi sizce bana biraz garip geldi