Bebeğim 2 aylıkken falan kolye almıştım takmaya başladım bana göre faydası çok vardı. Hatta ilk iki disi aynı anda patlamış farkına bile varmadik ateşi falan olmadı. Sonrasında eşimin tarafı erkek bebek kolye mi takar deyince eşimde takmayı bıraktı. Bende bebeğinden sürekli salya akan Bi arkadaşıma verdim. Salyayi hemen kesmiş çok faydasını görmüşler. Hatta ailecek alacakları kendilerine