Bebeğim 5 buçuk aylık gelişimi çok güzel ilerliyor, ilerideki oyuncağa sürenerek gidip alıyor, kısa süreliğine oturabiliyor, ordan oraya yuvarlanıyor…
Ben de 6.ayı beklemeden ek gıdaya başlamak istedim. Doktorum yok, youtubedan izliyorum, okuyorum araştırıyorum o şekilde gelişimini kendim takip ediyorum. O yüzden size danışmak istedim.
İki gündür patatesle devam ediyorum ama tadını hiç sevmedi, öğürdü ve tükürdü. Suratı falan çok kötü oldu. Şimdi ben patatesi bırakıp başka bişey mi denemeliyim ya da patatesi az da olsa yedirmeli miyim?
Bu arada dişi çıkıyor, bu hafta başlamasa mıydım onun da etkisi var mıdır acaba?
Tavsiyelerinizi alabilir miyim?