01asaf01 Oğlum dün menenjit aşısı oldu bexsero 2. Doz ilkinde hiç sorun yaşamadık ama bugün ateşi çıktı aşı yeri kızardı ve şişti başına gelen anneler varmı?
minikpamuk 01asaf01 biz de dün ilk dozu olduk gece ateşlendi sabah da hafif bi şişlik vardı şimdi yine ateşlendi. Saglik ocağını aradım normal dedi. Ağrı ve ateş yaparmış.
madambovary 01asaf01 çok normal aşının olası yan etkileri zaten saydıklarınız bir iki güne hafifler dağılır şişlik de merak etmeyin. Bizim bütün dozlar da aynı şekilde oldu.
Ruyaninannesi 01asaf01 biz birinci dozunu olduk ateş falan yapmadı sadece aşı yeri biraz şişti ertesi güne geçti canım