Kızlar 3 ay 19 günlük olduk çok şükür 🧿 şu sıralar az emiyor kafasını çeviriyor sanırım çevreyi keşfetmek istiyor. Dikkati dağılıyor zorla yediriyorum, haliyle doymayınca da uyumuyor. Doğduğundan beri mama+meme gidiyorum ama az az hala günde 3 kere sabah öğle akşam 60cc destek olarak veriyorum. Aptamil conformil kullanıyorum, ilçede bulamadık bulana kadar 4 gün geçti derken sanırım biberonu unuttu mama içmek istemiyor biberon ucu ağzına değince yüzünü ekşitiyor. Nasıl tekrar alışır. Bu arada cam philips avent kullanıyorum. Önerilerinizi ve desteklerinizi bekliyorum 😞