Kızım 2 buçuk aylık ve bugün ilk kez hiçbir şeyi olmamasına rağmen haykıra haykıra ağlamaya başladı, gözlerinden yaşlar su oldu aktı. Onu çaresiz görmek beni mahvediyor. Ağlar ağlamaz soydum tüm vücudunu kontrol ettim bi sorun gözükmüyordu. 1 saat kadar önce de banyo yaptırdık sakinleşti emzirdim ve uyudu. Gözünden bu kadar yaş gelmesi canının yandığını gösterir diye düşünüyorum ama sebep bulamıyorum. Yaşayan var mı bu durumu?