E011 Kızım 2 ay 23 günlük anne sütü alıyor 1 ayda 100 gram bile almamış idrar tahlili istedi sadece aynı şeyi yaşayan anneler varmı
plakayerli E011 hadi ya neden ay arasında ölçtünüz aynı günlüğüz tam 3 ay olunca tartılcaz inşallah mama kullanıyormıyorsanız her zamankinden az mı emdi bu ay ne oldu ve doktor ne tavsiye etti
Alinduru E011 eğer ki çiş kaka yapmıyorsa doymuyor olabilir. Ama yaptığı halde almıyorsa başka bir problem olabilir alerji reflü ya da enfeksiyon gibi.
ASYA123- E011meme reddi varsa alerjik durum olabilir.hem kan hemde kaka testi isteyin.alerjik bebekler kilo alımı yapamıyor maalesef
Woody E011 her emme sonrasi ise reflü olabilir. Idrar yolu enfeksiyonu da kusma yapıyor. o yüzden ilk ona bakıyorlar. Yoksa alerji, reflü durumunu inceliyorlar
E011 Woody böyle devam ederse mama başlatacak zaten meme reddi yaşıyoruz biberon la nasıl olacak bilmiyorum mamayı da kabul Edecek mi
mutlukalp21 Meme reddi yaşamıştım 2. Ayda beyaz gürültü açık ve çıplak emzirdim bende bebekte anca öyle emdi. Bazende duşta emzirdim. 2 saat te 1 gecce gündüz emmeli
E011 plakayerli doktor 1 hafta sonra bakarız başlarız dedi zaten de günde ne kadar vermeliyim mesela bu sefer de memeyi hiç emmez diye korkuyorum oğlumda da meme reddi yaşadık 1 yıl ama kilosunda hiç sorum olmamıştı