TutuKelesh mom18 dişten olabilir. Takibi bırakmayın ve ateşi yükselirse doktorunuza bildirerek calpol vere bilirsiniz. Geçmiş olsun
Hamzaekrem mom18 Geçmiş olsun bizde acildeyiz malesef salgın var belki sizin ki diştir ayağımda sallıyorum şuan serum taktlar
hyanik Geçmiş olsun, sanırım bir salgın var geçtiğimiz günlerde bizim de başımıza geldi. İnstagramda çokça tarifi olam sarımsaklı yağ ile geçti iki günde tamamen. Tabi sürekli kontrol ederek 38 buçuğu geçmesine izin vermeden🙏🏻
Hamzaekrem mom18 2.5 yaşındayız biz sizinki daha çok minik ama salgın varmış düşmeyen ateşi olursa sizde beklemeyin 37.5 38.1 öyleydi bizim akşam getirdim ilaç verdi gece 39.2ye çıkınca geri geldik
Oykmmkrkn Hamzaekrem Nasıl salgın bu Allah aşkına geçmiş olsun bu arada geçiyor ateşi ama 6 saat sonra yeniden nuksediyor antibiyotik vermedim ben
Hamzaekrem Oykmmkrkn Bize de kuzeninden geçti malesef ☹️ evet bizimde öyleydi işte dün geceden beri bu gece arttı malesef her yer doluymuş doktor akşamdan beri her gelen bebek ateşli dedi
Hamzaekrem Oykmmkrkn Akşam 6 gibi getirdim ben dün gecden beri geçmeyen atesti çünkü eğer inip sürekli çıkıyorsa enfeksiyon var demek oluyor artık biliyorum çünkü geldim ki boğaz enfeksiyonu dedi doktor verdi eve gidince icirdim ben ama 2.5 saat sonra karnım ağrıyor dedi ve kustu sonra ateş düşürücü verdim uyuttum ateşi 37.4e düşmüştü bı uyandı 39.2
Hamzaekrem Hayriye1993 Anladım 38 olursa çok fazla beklemeyin ya hem içiniz rahat eder doktor bize öyle dedi elleri sürekli ağzında mı dis çıkaracağı zaman öyle oluyor