elcn4139 2 delikliye geç canım istersen,bana doktor buna bebeğin karar vericek demişti yani zorle çekiyorsa,cok ıh ıh diye ses cıkıyorsa bi üstüne geç demişti bide sana küçük bi tavsiye avent bi süre sonra başlığı bulunmuyor ben nuk un natural serisine geçtik cok ck sevdi bebeğim hemde daha uygun akljnda olsn