Duhaderen benim kızımda öyleydi tam o aylarda yatağına koyup başında ee ee pış pış demeye başladık ağlasa bile almadik ama Allah’tan öyle çok fazla aglamadi sonra yavaş yavaş odadan çıkmaya başladık şuan 2 yaşında tek başına yataginda uyur ama bir kolayligimiz vardı kızım emmedi
Sizinki emiyormus biraz zorlanabilirsiniz ama yatağına koyup okşayarak uyutmaya başlayin başlarda sonra yavaş yavaş teması kesin alisacaktir