Kızlar artık ben bittim tükendim yemin ederim kafamı kesmek istiyorum artık bu uykusuzluk beni o kadar agresifleştiriyor ki istemsizce bağırıyorum çağırıyorum her şeyi kırıp dökesim var kimseyle konuşmak kimseye gitmek dahi istemiyorum bebeğim 20 aylık oldu hala emiyor emmeden önce zaten gazlı bir bebekti 7. Aya kadar yine uyku yüzü görmedim her neyse şimdi geceleri hala 5 defa kalkıyor kesintisiz 5 saat uyuyamıyorum gerçekten yoruldum gurbetteyim annem maalesef çalışıyor kayınvalidemlerde keza öyle eşim askeri personel zaten adamcağızın yüzünü göremiyorum şöyle kesintisiz uyumak istiyorum istiyorum doktora gittim emzirmeden kesene kadar bu böyle devam eder dedi şükür sütüm var kesmek istemiyorum zaten doğru düzgün bir şey yiyen çocukta değil gel gelelim asıl mevzuya hee bu arada gündüz uykusu 1 defa ve sadece 40 dk işlerimi bile yapamıyorum 🤧 şu spraktin şurubunu kullananlar yazsın ne olur bir kaç sorum olacak 😓