mina_tk emziriyorum. (Sağarak veriyorum aslında da anne sütü veriyorum manasında.) 2 doz biontech oldum. Bebeğe de antikorlar geçtiği için, onu da korumak adına. Sadece bir gün kol ağrısı dışında bir yan etki yaşamadım 2 dozda da. Gerçi ben tetenoz aşısı olduğumda da unutmuştum olduğumu bende bir etki yapmıyor olabilir. Ancak korkmayın yan etkilerden, herkese yapacak diye bir şey yok.