Merhabalar ekimde 2 yaşında olucak ikizlerim var bide durum şöyleydi sabah 6.30-7 arası uyanırlar o saatte kahvaltı istemedikleri için 60-90 cc mama verirdim 8-9 arası kahvaltı yapardık akşamda en geç 7 civarı akşam yemeği yerler çok istahlı bebekler değil ama oyunla fln yediriyorum 8.30-9 arası uyurlar uyurkende 200 cc mama içerlerdi ama son 1 aydır artık mamayı zorla içiyorlar zaten 2 yaş oldular artık bıraksınlar diyorum ama sabah ve akşam mama yerine ne verebilirim bilmiyorum süt denedim çok sevmediler onuda zorla içtiler hadi akşam irmikli meyveli bişeyler yaparım ama sabah kısmında çözüm bulamıyorum siz sabah veakşam yatarken neler veriyorsunuz yumuşak geçişlerle 1-2 aya mamayı tümden bırakalım diyorum bende