Mavilii hiç bilmiyorum doktor cok drama konustu b12 ilacı verıyormusun diye sordu bende hayır asla vermedim vermemde dedim durduk yere cok yüksek cıkmış dedi normal değil dedi hematolojıye yönlendirdi randevu aldm hastalık mı yoksa yedıgınden bilmiyorum yediklerini söyledim ek gıda sebze corbası yıyor ve yogurt meyveler falan alakası yok dedi kahvaltı sevmıyor oglum kusuyor oyuzden 2 öğün corba geri kalanları verıyorm ama alakasızmış anlamadım neyden yüksek