BulunurHintKumasi Arkadaşlar merhaba. Fırınlı ocak alacağım da kullanıp memnun kaldığınız ( özellikle fırını ), fiyatı da makul miktarda olan markalar var mı, hangilerini önerirsiniz?
2Minnosannesi BulunurHintKumasi Arçelik kullanıyorum aşırı memnunun. Firini süper özellıkle. Foto atacam şimdi
SeverusSnape BulunurHintKumasi Arçelik kullanıyordum, 4 sene önce 750₺ ye almıştım ama şu an ne kadardır bilemiyorum. Memnundum.😊
2Minnosannesi BulunurHintKumasi [url=https://www.hizliresim.com/mqlv26l][img]https://i.hizliresim.com/mqlv26l.jpg[/img][/url] Geçen sene bu zamanlarda almıştım. 1600 ₺ şu 2115 olmuş hiçbir sıkıntı yaşamadım. Tek olumsuz özelliği fan ayarı yok direk alt üst pişirme ve fani açılıyor sen sadece dereceni ayarlıyorsun. Yoğurt yapma özelliği ve buz çözme özelliği var.