tosbikannesiiii 9 ayligiz ve gece gündüz sagiyorum çok yorucu gerçekten 😒 son 2 haftadır gece 12 de sağıp yatıyorum sabah 7 de sagiyorum sonra . Bebeğim uyuduğu zaman bile kalkıyorum çok yorucu 😔 2 hafta öncesi 4 saatte bir sagiyorum. Gündüzleri yine 4-5 saatte sagiyorum. Ama bir yere gidecek olsam nasıl süt sagicam diyorm . Yıpratıcı ama buna şükür 🥲