MevaNur3 Bi kaç gün önce Nezaman patlar diye paylaşmıştım bu sabah böyle minik bir delik gördüm bu patlamış demek mi kızlar kaç güne görünür eğer patlamışsa ? [url=https://www.hizliresim.com/bzc4vd3][img]https://i.hizliresim.com/bzc4vd3.jpeg[/img][/url]
MevaNur3 Serife00 resimde çıkmadı ışıktan ama dişler görünüyor deri altından diğerinde görünüyor o Nezaman patlar acaba çok acı çekşyoruz 😥
Serife00 MevaNur3 bizde 10,5 aylığız bizim de 2 tane altlar var sadece benim kızım 1 ay ara İLE çıkardı ama sizinki öyle değil ikiside aynı anda patlıyor normali de bu 😊
MevaNur3 LadyMarmalade evet doktorda öyle dedi geçen götürdük hiç durmayınca hepsi birden çıkıyor dişlerinin dedi 😳😭
Mirosunannesi MevaNur3 yaa benimkide hiç durmuyor ama diş mi emin değilim diş kökleri beyaz öyle duruyor :( 1 aydır eziyet çekiyoruz
LadyMarmalade MevaNur3 damakları çok kaşınır hepsi bir çıkarken ve ağrısı olur dentinox jel tavsiye ederim
Kuzeyyyyy Mirosunannesi Benimde iki dis gskiyordu hic durmuyordu meger orta kulak iltihabi olmus doktora goturduk antibiyotik verdide sukur oglum kendine geldi belki siiznkindede oyle bir problem vardir
MevaNur3 LadyMarmalade jel sürüyorum ama kısa süreliğine kesiyor sancısı günde kaç kez dürmek gerek 1 yeterli mi ?