Bizimde aynı şekilde oldu doktoruna sordum telefonla öksürük olursa getirin dedi. Bruno sprey verdi günde 2-3 damla fakat ben onu bulamadım eczanelerde. Onun yerine sterimar diye burun spreyi aldım yeşil renk kayboldu arada akıyor yine ama daha az oldu. 2 gündğr kullanıyorum zatem. Çok şükür şuanlıkda öksürük yok