Bhrrzgr içim rahatladı çok şükür emerken ağlarken huzursuz olduğunda vs çok teliyo soğuk soğuk normal halinde normal terliyor uyurken sırtı terliyor, Antalya aşırı sıcak zaten de ne bileyim napıcağımı şaşırdım çorabını giydirmesem gaz veya ağrısı olur üşürsen diyorum, bide yere yatırıyorum ayaklar eller hareketli böyle gülüyor tepiniyo tepinirken eller ve ayakları çok terliyor soğuk oluyo normal mi ya