pogacayanakli_aylamm iki doz biontech aşımı oldum ilkini kızım beş aylıkken ikincisini altı buçuk aylıkken oldum. Sadece anne sütü alıyordu üstelik. Hiçbir zararını görmedim. Üstelik kızım 3 aylıkken beyin iltihabı geçirmiş bir ay hastanede yatmıştı. Doktorlarının hepsini arayıp sordum, nöroloji ve immünoloji doktorları kesinlikle ol diyince hemen oldum ben de.