Goktugunannesi07 Kızlar kullanıp memnun kaldığınız önerebileceğiniz marka modeller neler acaba? İki çeşit görüyorum heryerde biri ufak plastik olanlar diğeride biraz büyük yatabiliyor boyu ayarlanıyor felan ama karar veremedim hangisi daha kullanışlı oluyor.
seymakmtrnsf Goktugunannesi07 Çok fonksiyonlu bir şeye gerek görmedim açıkçası. Bu kadar para vermeyi lüzumsuz görüyorum. İkea Antilop kullanıyorum .
Zeynebinannesiii İkea antilop canım çok memnunum kolaylıkla taşınabiliyor heryere götürebilirsin çok hafif çok da kolay kuruluyor cıkıyor ayrıca çok da uygun fiyatı kolaylıkla yıkayabilirsin çok aperatif😊
Goktugunannesi07 seymakmtrnsf Aslında bende öyle düşünüyorum yatabilenler var mesela ama saçma geliyor adı üstünde mama sandalyesi neden uyusun ki onda.
seymakmtrnsf Goktugunannesi07 Kesinlikle. Bunlar tamamen bebekler ve bunla bağlantılı olarak annelerin ve babaların zaaflarıyla oynama sanatı. Ve bunun üzerinden ticaret yapma. Elbette her anne baba bebeğinin güvenliğini ister ve rahatını. Ama bir kemere de 300 tl bayılmam. İlla markamı olması lazım. Kemerli daha uygun modeller var. Onlar daha mantıklı. Tabi bu benim düşüncem. Para kolay kazanılmıyor.