Merhaba anneler bişey danisicaktim akrilik (su bazlı) boya ile bebeğimin ayak izlerini tuvale renkli renkli yapmak istiyorum bebeğim 3 buçuk aylık acaba bir zarari var mıdır okul öncesi çocuklar için kullanıma uygun zararsizdir deniliyor ama daha sonra hemen duşa sokucagim bir fikrinizi almak istedim