Bizde de 1. Ayda kalça gelişim geriliği teşhisi konuldu. Takip edelim 3. Ayda dediler ve yine düzelme olmadığı için ortez verdiler.1 aydır onu kullanıyoruz. İnsan duyduğu an bir anda çok üzülüyor şok oluyor ama çok yaygın bir durum ve şükür tedavisi olduğu için sakinleşiyorsunuz.