kbtmz Merhaba doktorunuzun tavsiyesi üzerine alıp memnun kaldığınız bir şurup var mı? Bebeğim10 aylık asla hiç ama hiçbirşey yemiyor o yüzden iştah açıcı şurup almayı düşünüyorum var mı önerileriniz ?
Fdime kbtmz Merhaba benim bebeğim 8 aylık kilo almadığı ve iştahı olmadığı için doktorumuz argivit şurup verdi hergün 1 çay kaşığı içiriyorum