Nagisarslan Merhabalar. Oğlumu sünnet ettirmek istiyoruz 4.5 aylık. Ankara da önerebileceğiniz doktor var mı ?
Birkizbiroglan Nagisarslan Bizde yukarıda yazan arkadaşının yaptırdığı doktora yaptırdık çok memnun kaldık.
Birkizbiroglan Nagisarslan yok ben geçen sene yaptırdım. 1 haftayı bulmustu. İlk gün zor oluyor ama diğer günlere bişi kalmıyor. Her gün resim gönderiyoruz. Ben 450 yaptırdım ozaman.