__mavi___ Doğumdan 42 gün sonra dikiş yerinde 1 santim kadar açılma oldu şu an yeni doğum yaptığımda ki gibi acıyor oturmakta zorlanıyorum hastaneye de gitmek istemiyorum kendiliginden kapanır mı hiç başınıza geldi mi
ikiprensannesi_gul __mavi___ geçmiş olsun, ama ihmal etmeyin olur mu öyle şey kendiliğinden kapanma falan , beklemeyin mutlaka gidin enfeksiyon kaparsınız falan.