Kızlar selam 🙋🏼♀️ ilk bebeğim ve haliyle acemilik var. Çokça araştırmaya çalışıyorum kızım için sağlıklı ve doğru olanı. Yakında ek gıdaya geçiş yapıcaz fakat fazla bilgi sahibi değilim. Bu konuda kesinleşmiş bilgi sahibi olanınız var mı acaba iyi yada kötü yapılıp yapılmaması gerekenler. Ayrıca tarif ve içerikler için onerebileceğiniz ek gıda kitapları. Yardımcı olursanız çok sevinirim 😇