Damla510 Ben daha önce bebeğe hayır demektense “dur” demenin daha anlamlı olduğunu okumuştum. Hayır dediğimizde kısıtlanıyormuş minik bireyler:) Dur dediğimiz de endişelendiğimizi anlıyorlarmış ve daha dikkatle dinliyorlarmış. Ben de bebekliğinden beri hayırdansa, dur diyorum endişeli bir şekilde. Tabiki kendine zarar verecek birşey yapıyorsa. Gerçekten de etkili oluyor. Şaşırıp bir bakıyor öyle ne oluyor diye. Sonra da neden o hareketi yapmaması gerektiğini nasıl zararlı olabileceğini anlatıyorum göz hizasında. Tabi şuan 21 aylık anlattıklarımı net anlıyor. Sizin kuzucan da zamanla alışır muhtemelen.