Cheddar Merhaba anneler Kolay ve pratik domates sosu tarifleriniz nasıl? Yani rendeliyomusunuz, doğruyor musunuz bana pratik bi yol lazım. Kızım uyurken bu gece halledevereyim bitsin bu kışlık işkence😁
ikiprensannesi_gul Cheddar merhaba 🌸ya annemler genelde domatesi ince ince kesmiyolar hatta burda çok kişi var iri iri kesiyolar kavurup koyuyolar mesela bi domatesi 4 5 parça yapıp atıyolar tencereye uğraşmıyolar çok fazla robottanda hangi birini çekiceksin ki
Badehandeyldz Cheddar 50 kg yaptım 2 gün sürdü malesef zordu iki kasa da bittim 😢 bi kasaya eşim yardım etti bi kasayada annem biz kabukları soyup doğruyoruz kaynatıp kavanozlara koyuyoruz
Cheddar Splash-Splash-Love robotum geçen kış hazırlığında sizlere ömür 😅sadece el blenderim var onunla nasıl yapsam acaba 4 parçaya bölüp kaynadıktan sonra blend etsem olur mu ki sulanır mı
Kyssyk Cheddar aynen öyle yaptık 4 e kes at kaynasın. Yumuşayınca çorba yaptığımız blenderle ez. Yumuşayınca kolay oluyo atar atmaz yapma
aphrael guclu bir robotunuz varsa domateslerin sadece gobeklerini alip tuz ve zeytinyagi isterseniz baharatlar ile firinda pisirip robottan gecirin.. sonra kavanozlara doldurup tekrar kaynatabilirsiniz..
Cheddar aphrael oyyhh 🤦♀️ eğer sulanma derdi olmazsa uğraşırım en azından kaynadıktan sonra geriye başka iş kalmaz. Doğrayıp atıyım diyorum tencereye
aphrael Cheddar deneyin isterseniz ama kabuklarini iyi parcalamayabilir diye dusunuyorum.. soyarsaniz da daha zor.. soymak icin sicak suya atabilirsiniz ama her turlu ugrastirici bu domates işi.. ama firin yontemini firsatiniz olunca mutlaka deneyin. zor begenen annem bile cok begendi.. birazini makarna sosu gibi yapiyorum icine zeytin yagi sarimsak feslegen kekik reyhan karabiber ve en son sirke koyuyorum.. harika oluyor dinlendikce.. dun yapmissiniz gibi.. konservedeki tuhaf tat olmuyor..
Cheddar ikiprensannesi_gul eskiden çeker uğraşırdım da şimdi hakikaten çocukla olmuyo. Güzelce doğrayıp kaynatıcam sanırım sonra blendırdan geçiricem
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Ben direk blenderdan çekiyorum ikiye bölüp yag tuz koyuyor kaynatiyorum. Çok sulanmıyo kaynayinca tam kivaminda oluyo. 😂
uyumayankoala Cheddar ben her sene kabularını soyup büyük parçalar kesip tencerelerde kaynatıyorum, blendırdan geçiriyorum mis gibi oluyor. Sadece bu sene kabuk soymucam 😏
ikiprensannesi_gul Cheddar biz blanderden geçirmiyoruz ama bizim kayınvalidem domatesi kendi bahçesinde yetiştiriyo hemen yumuşayıp pişiyo gerek kalmıyo yani manavlardan alınanlar tam erimiyo
Esilahanm1 Cheddar bende gecen akşam yaptım kızım uyuyunca kabuğunu soyup doğrayıp öyle pişirdim şimdi taze fasulyem ve patlican var onalri nasıl yapsam die düşünüyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Yoo soymuyorum. 😂 Belli bile olmuyor ki içinde yok oluyor kabuklar.
KahramanAnne Cheddar daha dün yaptım robota attım dırııııttt hazır 😂sonra buz dolabı poşetine koydum 10 poşet yaptım kim yiyecekse 😂 buzluğa attım😂