Kızlar oglum beni delirtmek üzere 8.ay atağında olmuştu boyle gece bij kere kalkardi bide iki kere tamamen kalkardi 1 saat oynardi geri yatardi smdi 10 bucuk ayligiz yine boyleyiz gunduz uykularini degistirdim 8 bucukta uyuyodu 9u denedim 10u denedim 7yi bile denedim yok hepsinde ayni sorun saat 4te ve 1 de tamamen uyaniyor her uyandığında agzina sut vermezsen saatlerce ağlıyor verene kadar asla susmuyor su veriyorum istemiyor illa süt istiyor biberondan da olsa süt istiyor iste cok zoruma gidiyor cozum bulabilen varmi bu duruma yardim 🥺