Merhaba hanımlar saçlarım kendimi bildim bileli siyah renk (ana saçım hiç boyatmadım) .kıvırcık ,siyah ve kabarık bir saçım var sürekli topuz yapıp geziyorum.Çok kuaföre giden biri değilim ama Artık biraz değişiklik yapmak istiyorum . Sık boya gerektirmeyecek şöyle senede 1 yada 2 kez boyatarak beni idare edebilecek bişeyler yaptırmak istiyorum. Diplerine boya değsin istemiyorum uçlarına biraz ışıltı renk gelsin istiyorum. Bugday tenliyim kara kaş ,kara gözlüyüm. Ne tonlarda boya
yaptırmalıyım. ?