Mervekaynak Hanımlar tam 3 ay önce doğum yaptım sezeryan oldum. Akıntı lekelenme falan 1 hafta önce bitmişti dünden beri de yoğun ve çok kanamam var. Adet mi oldum sizce?? Ped dayandıramiyorum okadar çok okadar yoğun oluyor ki