Gokalp12 Acill kızlar 14 gün önce sezeryanla doğum yaptım göğüs uclarım yara oldu emzirirken cok acı cekiyorum bi caresi önerisi olan varmı
Gazel Gokalp12 bence çok dikkat et benimde öyle oldu hep kanıyordu Eti parçalanıyordu kızım o yüzden enfeksiyon kaptı silikon aldım meme ucu için o yumuşak tuttu biraz yavaş yavaş attım pek sağlıklı değil çünkü sonra geçti
idilolo Gokalp12 gümüş kapak, Hindistan cevizi yağı, zeytinyağı, medikasol, garmastan pomad, mustela krem, bir sürü şey denedim, çok tahriş oldu, yarıldı çatladı geçiyor, yukarda saydıklarımdan biri mutlaka iyi gelecektir.
Balogluubusraa Acını hissettim resmen benimde berbatti göğüs ucu kremi var lansinoh ben öyle atlattım insallah hizli gecer
Besbus Yaklaşık 1 ay sağım yaptım, göğüs uçlarım mahvolmuştu. Lansinoh göğüs ucu kremi acıyı alıyor bunun dışında her emzirme sonrası tahin yağı sürüyorum. Tabi en önemlisi gümüş kalkan ya da philips aventin göğüs koruma kapağı bence kesinlikle olmalı, sürtünmeyi onledigi için daha çabuk iyileşme sağlıyor (ben philips aventi kullanıyorum çok memnunum)
islimkry Ahh ahh hiçbir çaresi yok bence 😌 44 gündür çekiyorum. İkisi de yarılmış resmen. Her sabah ağlayarak emziriyorum , nedense sabahları daha kötü bi ağrısı oluyor. Kullanmadığım merhem yağ kalmadı ama geçmiyor geçmiyor geçmiyor. Ne zaman nasıl geçer bilmiyorum 😢😢😢