Merhaba anneler 34 haftalik dogdu suan 5 aylik kızım var süt alerjisinden şüphelenildi doktorlar mama deniyorlar beni hiç emmedi zorlu bi dogum oldu üzüntüden sütüm gelmedi ve bağsikligi çok düşük ek gıda yasak suan hipo alerjik mama kullanıyorum onuda icmiyo aç testler hep negatif çıktı bu durumu yaşayan anneler varmi nolur bi akıl verin bebeğim açlıktan uyumuyor