Ay bıktım artık cidden cahile laf anlatmaktan bıktım …
Sırf bu yüzden görüşmek istemiyorum aile büyükleri ile !!
Bu çocuk zayıf ya , neden zayıf bu çocuk ?
Eee hareketli , yeni hastalıktan kurtuldu çocuğum ne yapabilirim ??
Dolabı kitlemiyorum ya , veriyorum yapıyorum ama yemiyor …
23 aylık 11 buçuk kilo ben kiloya asla takılmıyorum asla . Yeter ki sağlıklı olsun can içinde olsun yeter bana .. Ama artık bu laflardan bıktım .
Var mı iştah açıcı bir şeyler şurup vitamin vs ? Bir de bu yaş grubu anneler beslenmeniz nasıl ? Kaç ana , kaç ara öğün yapıyorsunuz hadi gelin bilgi alışverişi yapalım