Bugün Bebegim 39 günlük 1 haftalıkken sarılık oldu
uzayan sarılık şeklinde devam etti kilo kaybı Yok gayet gelişimi iyi zaten anne sütünden kaynaklanan bir sarıldık mış sizler bu durumu yaşadınız mı yaşadıysanız kaç gün içerisinde geçti şu anda bizim gözümüzün içinde çok hafif var ne zaman geçer acaba