Ebrarkl Kizlar kızım 7 aylik en azından suyunu meyvesuyunu kendisi icsin diye suluk arayisindayim damlatma yapmayan bu aydaki bebeğin tek basina suyunu icebilecegi bir suluk onerir misiniz? Birde bebekleriniz pipete kac aylik ve nasil alisti acaba
Unknown Ebrarkl Nuk Nature sense kullandık memnunduk. Diş çıkarma döneminde dişleri çok kaşındığı için ucunu mahvetti. 😁 Wee baby’ nin alıştırma bardağı daha makul olduğu için evde onu kullanıyoruz. Malum ucunu yırtabilir diye. 🙈 Ayda pipetle içmeye başlamıştı. Avent’in pipetli olandan da memnunuz. ☺️