1bocek1cicekannesi Z1414 3. Gün külot korse taktım 1 hafta kadar düzenli taktım sonra sıcaklardan dolayı takamadim arada gene takıyorum
Z1414 1bocek1cicekannesi karnıma dokununca ağrı oluyor da acaba korse takınca da ağrır mı diye korkuyorum doğum yapalı 13 gün oldu
1bocek1cicekannesi Z1414 benim de öyleydi aslında sıkı sardığı için korse göbeğin sallanmasini önlüyor ve acıyı hafifletiyor bende öyle oldu yani tam tersi açım hafifledi
Atess19 Bende sezeryan oldum.. 40 ım çıkınca giydim ☺️ Başta karnımın içi acıdı sonra alıştım.. Hala giyiyorum.. doktorunuza sorup öyle hareket edin bence 💐☺️