Merhabalar erkek bebeğim ilk 4ay düzenli kilo alıyordu ortalama 1000gr civarı.5.ay kontrolünde sadece 200gr almış. Bu ay diş çıkardık ondan mı oldu acaba aynı durumu yaşayan var mı.kaka yapma sıklığı da azaldı. Aynı durumu yaşayan var mı benim gibi.sadece annesütü ile besleniyo bu arada. 5.aydaki bebekleriniz kaç kilo ve bu ay ne kadar aldı acaba