Ayazinannesi10 bizim için çok zor olmuştu önce koldan denediler damar ince deyip elinden uğraştılar zorla aldılar eve geldik oğlum sakinleşti derken hastaneden arayıp olmadığını söylediler sinirle tekrar gittik kolunda damar bulmak için uğraşırken ayağından mı alsak acaba dediler izin vermedim çünkü oğlum çok korkmuştu sonra genç bir hemşire geldi 1 dakika sürmeden kolundan kanı aldı sağlık için deyip sabrettik ama canımdan can gitti. Sizin kolaylıkla hallolur inşallah 🌸