Hanımlar bebeğim 22 günlük aşırı gaz sancısı var kıpkırmızı oluyor nefesi kesiliyor gazı olunca ilk zamanlar süt olmadığı için mamada verdim ama şuan yoğunluk emziriyorum ama mamada istiyor günde bir iki biberon veriyorum.Doktora götürdüm mastil damla verdi ama faydasını görmedim.Önerebileceğiniz bi damla var mı ?
Ve bende de kabızlık var canımmm çok yanıyor tuvalet korkulu rüyam oldu normal doğum yaptım dikişlerim var hala benim içinde öneri alabilir miyim ?