245 benim kızımda vardı. Bize thickener mama verdi. Her anne sütüne ve mamaya katıyordum, koyulaştırıcı etkisi var. Kusmasını ciddi anlamda azaltmıştı. Gaviscon ilaç olduğu için önermedi bize. 6.aydan sonra ekgıdaya da geçince kesildi kusmaları. Ama o 6 ay çok zordu😬