tostikinannesi Gevrann Benim kızım doğduğunda 3400 gram, 53 cm ydi. Anne sütü ile besleniyor ve 3. Ayında 6000, 65 cm ydi.Bence sizinki de normal seviyede.Takıntı etmeyin bence başka bir doktora görünün derimm😊
Nil595959 Gevrann benimki 2.760 doğdu. 1.ayda 4 kilo oldu 2.ayda 5kg 3.ayda 6.kg oldu şuan 3.5 aylık kaç kilo bilmiyorm . Önemli olan sağlıklı olması bence. Doğum kilosu önemli gidişata göre. Ve emziren anneysen her ay 500-800 gram arası kilo alıyorsa sütün gayet başarılı demektir canım. Ayına göre hareketleri tepkileri çişi kakası normalse sıkıntı yapma =) kiloya cok takılma manken gibi bebişin olsun bırak büyünce doktor doktor koşunup diyet listesi istemesin 💕 sağlıkla büyüt 🌸🎈
Minikprensannesi Gevrann benım oglumda 3 aylık ıkı hafta boyunca sadece 170 gram almış mama içmiyor reddediyor çok zorlanıyoruz benı de canı isterse emiyor devamli aglıyor cok huzursuz