Arkadaşlar bebeğim 10 aylık ama asla emeklemiyor sadece koltuklardan tutulup ayakta durmaya çalışıyor oturduğu vakit koltuktan tutup ayağa kalkmaya çalışıyor bu saatten sonra emekleme yiyeceğini düşünüyorum sizce 1 yaşında yürür mü ? Hepinize sevgiler ❤️❤️