Hanımlar Benim Bebeğim Gece Uykucusu Akşam 8 dedimi mama yer yatar bir daha acıkınca uyanır yer kendisi uyur 5 aylık ( Maşallah diyelim) ☺️
Lakin sabah 6 dedimi uyanır bir daha uyutmak canımı çıkarır normalde ayakta sallarım beşikte sallarım yanına yatar yan çeviririm ama yok uyumuyo siz nasıl uyutma yöntemleri kullanıyorsunuz banada yardımcı olur 😊😊😊