4 ay fön makine sesiyle uyudu oğlum ama uyuduğu anda kapatıyodum ben tamamen alışmasın diye. Hatta burada ki annelere sormuştum çoğu kişi kullanıyordu ve bağımlılık yapıyor demişlerdi. Oğlum 5 aya doğru az da olsa ağlama nöbetleri azalınca pış pışa geçtim. Şuan genelde kalabalık bir yerdeysem, misafir varsa pış pışı açıyorum dalana kadar içeride ki sesler çok ilgisini çektiği için. Arada kendim söylüyorum. İlk zamanlar tek o seste sakinleşiyodu hiç bitmeyecek gibiydi ama bitti😂😊